reklama

Kam sa to rútime ?

Ak by som bol Ami a chcel by som poraziť Rusa, tak by som si vymyslel stratégiu, čo prečítajú všetci, no nikto jej veriť nebude.Informačná vojna, informačný chaos, ovplyvňovanie verejnej mienky všetkými prostriedkami. A by som...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... ho obral o všetky jeho kontakty. O arabských spojencov, ktorých by som pre ich nejednotnosť asi nevedel získať na svoju stranu. No tak by som ich rozvadil, že ani vlastná mater by ich sto rokov nedala opäť dohromady. Obral by som ho o jeho susedov, ktorí mu nevedia odpustiť, že stovky rokov museli budovať jeho bohatstvo a oni nemajú nič. A ešte aj o vzdialených priateľov trpiacich sankciami uvalenými za to, že sa s ním kamarátia. Tam chaos vyvolávať nehodno, lebo sú príliš blízko a po pretrhnutí ich väzieb sa stanú priam lahôdkou pre iných potenciálnych priateľov. Tých najlepších. Veď kto vás najviac okradne, keď nie najlepší priateľ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom sa zaútočí ekonomicky na Rusov zdroj obživy. Útočili už mnohí. Jeden bol s kanónmi až v Moskve, iný stál s tankami už pred ňou. Sliny im tiekli, tak bažili nasýtiť sa bohatstvom nahromadeným dejinami. Obom však zamrzli na perách. Tretí to skúša s kufríkom peňazí. To je silná zbraň. Neohrozuje zvonka, rozožiera znútra. Sliny mu tiež už tečú. Je tu ešte Vladuša, čo sliny vysúša. Počul som ho pri mojej návšteve v Petrohrade vravieť: "Doteraz nám bolo ľahko, všetko sme si mohli kúpiť. Mali sme peniaze, nebolo treba vymýšľať. Ani vyrábať. Dnes je situácia iná. Nie všetko si môžeme za peniaze kvôli sankciám zabezpečiť. Musíme si sami vymyslieť, sami vyrobiť." To boli jeho slová pred zhromaždením akademikov akadémie vied v druhom najväčšom meste Ruskej federácie. Toto tu raz (či nie raz ?) už bolo. Sadli si, dali hlavy dokopy, vymysleli, nakreslili, vyrobili. Zamrzol už raz úsmev Amíkovi, Zamrzne aj teraz a zamrznú mu s ním aj sliny?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Koho však teraz má zaujímať táto téma ? Veď tu máme iný problém. Volá sa utečenci. Ľudia vyhnaní zo svojich domovov chaosom vytvoreným demokratmi, ktorí Vám dajú na výber. To, čo my, alebo nič! To "nič" ich vyhnalo. Kedysi chránili pred takýmito presunmi Európu Srbi. No tých sme rozbili preventívne ešte predtým. Všetko zapadá jedno do druhého. Ako zuby ozubených kolies. Srbsko, Irak, Líbia, Egypt, Sýria, Jemen, ukrajinskou krízou izolované Rusko, to všetko podporené vojnovými konfliktami, bombardovaním.

Následný utečenecký chaos v Európe riadenej politikmi tretej kategórie poslanými vlastnými stranami do bruselského lukratívneho vyhnanstva. Kam sa rútiš európsky svet ?

Jozef Augustín

Jozef Augustín

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som podnikateľ. Zamestnávam cca. 40 zamestnancov. Zaujímam sa o šport, kultúru a cestovanie. Rád sa angažujem za záchranu športových klubov, najmä futbalových. Som nestranník, no bol som politicky angažovaný ako kandidát na komunálneho politika. Chcem sa presadiť ako politik, ktorý dokáže viac ako od neho očakávajú.Som Petržalčan už 32 rokov. Nie je mi ľahostajné, čo sa okolo mňa deje, preto sa angažujem . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu