reklama

Starostlivosť o tých, ktorí to potrebujú

„ No, koľko máš už kliknutí ? “, položila mi kontrolnú otázku moja manželka Kvetka, keď uvidela, že sedím za počítačom a pracujem. Bola presvedčená, že čítam svoje blogy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Zatiaľ neviem miláčik, študujem materiál o sociálnej sfére v Petržalke. “, znela moja odpoveď.

„ Taká práca by sa mi páčila. Chcela by som sa angažovať v sociálnej starostlivosti o dôchodcov a postihnutých. Ako manželka starostu by som sa mohla starať o týchto ľudí a pomáhať im v ich denných starostiach.“, pokračovala.

„Čo sa chceš so mnou rozviesť ? Veď ja ešte nie som starostom.“, podpichujem.

„ No veď ťa zvolia, nie ?“, presvedčivo vyriekla svoje želanie.

„ Verím, že áno, potom ti budem pri tom pomáhať.“, zavŕšil som krátky dialóg.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to super, keď v takých vážnych otázkach, ktorých riešenie je jednou z priorít mojej kampane, nájdete podporu na tom najdôležitejšom mieste – vo vlastnom rodinnom kruhu. Pre budúcnosť mojej práce v prípade úspechu vo voľbách starostu Petržalky je to veľmi dôležité. Už dnes viem, že informácie o kvalite či nedostatkoch starostlivosti o seniorov a ľudí na ňu odkázaných budem dostávať z prvej ruky. Budem ich môcť porovnávať so správami kontrolných orgánov a hláseniami sociálnych zariadení a tým overovať ich hodnovernosť.

 Postavou drobná žena plná energie bývalej učiteľky prvákov základnej školy, neskoršie finančnej poradkyne istej zahraničnej banky a na záver svojej pracovnej kariéry úspešnej majiteľky butiku s oblečením pre skutočné ženy (nie iba pre štíhle manekýnky), namiesto od júla nastúpeného dôchodku si chce užívať starostlivosť o iných. Chce byť pri mne aj v tak ťažkej funkcii, akou starostovanie nepochybne je. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No iste nie je jediná taká. Ženy, kde sa to vo vás berie !

Moja manželka
Moja manželka 
Jozef Augustín

Jozef Augustín

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som podnikateľ. Zamestnávam cca. 40 zamestnancov. Zaujímam sa o šport, kultúru a cestovanie. Rád sa angažujem za záchranu športových klubov, najmä futbalových. Som nestranník, no bol som politicky angažovaný ako kandidát na komunálneho politika. Chcem sa presadiť ako politik, ktorý dokáže viac ako od neho očakávajú.Som Petržalčan už 32 rokov. Nie je mi ľahostajné, čo sa okolo mňa deje, preto sa angažujem . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu