reklama

Príbeh

Ktorý by sa mal dostať do učebníc

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes so počul z úst kňaza počas homílie príbeh, ktorý mi prenikol mysľou ako nôž maslom. Nie, nezranil ma, ani nezanechal moju myseľ rozpoltenú.

Pripomenul mi časy, keď som často cestoval autobusom zo svojej rodnej obce do školy do nášho malého veľkého mesta ( Little big city, ako ho pomenoval jeden veľmi výstižný marketingový slogan).

Nebudem tu opisovať svoje spomienky, prejdem radšej rovno k príbehu. Ten sám o sebe pripomenie každému z nás istú, už dávno zabudnutú, no aj dnešnú realitu.

Kňaz povedal:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Istí dvaja mladí ľudia cestovali mestskou hromadnou dopravou. To, ako sa k sebe túlili sediac vedľa seba na sedadle autobusa ukazovalo, že sú jeden do druhého evidentne zamilovaní . Autobus sa počas jednotlivých zastávok postupne zapĺňal novými cestujúcimi. Nad mladú dvojicu sa postavila staršia pani, pre ktorú sa miesto na sedenie už neušlo. Mladá dievčina sa pozrela hore, naklonila sa k svojmu milému a pošepkala mu: „ Uvoľni, prosím Ťa, tej pani svoje miesto, nech si sadne.“ Na to sa jej partner naklonil k jej ušku a ticho odpovedal: „ Keby bola mladá a pekná, tak by som ju pustil.“ A zostal sedieť. Na najbližšej zastávke mladá dievčina vystúpila z autobusa. Na druhý deň dostal mladík od dievčiny rozlúčkový list, v ktorom mu okrem iného napísala: „ Nechcem žiť celý život v strachu, že keď zostarnem, môj partner si ma prestane všímať.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Krátky, no drsne pravdivý príbeh, ktorý by sa mal dostať do učebníc základných škôl. 

Jozef Augustín

Jozef Augustín

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som podnikateľ. Zamestnávam cca. 40 zamestnancov. Zaujímam sa o šport, kultúru a cestovanie. Rád sa angažujem za záchranu športových klubov, najmä futbalových. Som nestranník, no bol som politicky angažovaný ako kandidát na komunálneho politika. Chcem sa presadiť ako politik, ktorý dokáže viac ako od neho očakávajú.Som Petržalčan už 32 rokov. Nie je mi ľahostajné, čo sa okolo mňa deje, preto sa angažujem . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu